Tilmelding til
Kom godt i gang kursus

Dette kursus er for foreningen, som har besluttet sig at komme i gang med Conventus.

Vi præsenterer jer for de forskellige modulers grundopsætning og hvordan I kommer bedst muligt i gang.

Kursusbeskrivelse -
Kom godt i gang med Conventus

Målgruppe
Kurset henvender sig til kursister, som ønsker at komme godt i gang med deres Conventusopsætning.

Selve kurset
Vi gennemgår den grundlæggende opsætning, så I selv kan:

  • Oprette hold
  • Lave tilmelding med og uden betaling
  • Få styr på basisopsætning af Finansdelen – kontoplan, basiskonti mm.
  • Koble Conventus sammen med hjemmesiden

Efter kurset
Vi laver en times online opfølgning med din forening, hvor vi gennemgår jeres opsætning og spørgsmål.
Vi kommer med tips og tricks i Conventus, så jeres hverdag bliver så nem som mulig.

Tilmelding

I tilmelder jer én gang.

Den primære kontaktperson opretter sig selv først og angiver foreningens navn.

Efterfølgende tilmelder den primære kontaktperson de øvrige deltagere fra foreningen med navn og e-mail.
Foreningen kan tilmelde i alt 5 personer.

Se priser og vilkår, beskrivelser af kursusinstruktører og kursusopfølgningen nedenfor.

Book kursusopfølgning

Her booker I den opfølgende kursustime.

Se mere om kursusopfølgningen nederst på siden.

Den individuelle rådgivning består af:

  • Rådgivningssamtale (30 min.)
  • Rapport med anbefalinger til jeres forening

Sådan booker du:

  1. Log ind med den e-mail, du registrerede ved kursustilmeldingen.
    1. Koden blev tilsendt din mail ved tilmeldingen
  2. OBS! Tryk glemt adgangskode, hvis du ikke kan finde den tilsendte kode.
  3. Når du er logget ind, trykker du på Book.

Rammer for kurserne

  • Alle nedenstående kurser koster 800 kr.* pr. forening.
    • Foreningen kan tilmelde et ubegrænset antal deltagere til hvert kursus.
  • Udover kurset gives 1 times rådgivning til den enkelte forening.
    • Vi gennemgår jeres opsætning sammen med jer og kommer med råd og vejledning til en endnu bedre hverdag
  • Alle kurser er online
  • Al opfølgende rådgivning er online og telefonisk
  • Der er maksimalt antal på 8 foreninger pr. kursus
  • Kurset gennemføres så snart der er 1 tilmeldt forening
 
*Prisen er ekskl. moms og faktureres dagen før kursets afvikling.
Afbud skal gives senest 2 dage før ellers faktureres for deltagelse.

Kursusinstruktørerne er Sebastian eller Julie fra SJ-Hjælp.

SJ-Hjælp er en konsulentvirksomhed, som hjælper foreninger og haller til en nemmere hverdag med fokus på digitalisering af organisationens administrative arbejde.

Vi ejer www.conventuskurser.dk og er den største udbyder af online Conventuskurser i Danmark.

Vi har arbejdet i Conventus som frivillige siden 2013 og professionelt siden 2016.

Vi har rådgivet over 250 foreninger, haller og kommuner i Conventus universet og dets mange muligheder.

Vil du høre mere om os eller har du spørgsmål, så kontakt os på:

Når man deltager på et kursus, får man ofte mange gode input og ideer. Ofte er udfordringen at få bragt inspirationen og ideerne i spil, når man kommer hjem.

Derfor tilbyder vi 1 times foreningsindividuel opfølgning efter hvert kursus.

Her afvikles en telefonsamtale med den foreningsansvarlig (30 min.) om foreningens ønsker, hverdag og udfordringer i Conventus samt udbytte fra kurset.

Efterfølgende udarbejdes en anbefalingsrapport, som tager udgangspunkt i kursets indhold samt telefonsamtalen med den frivillige.
Rapporten indeholder anbefalinger til, hvad I kan arbejde videre med for at få en nemmere hverdag i Conventus.